En stor del af FRI's hjemmeside er åben for alle, men en række services er forbeholdt FRI’s medlemmer.
Som medarbejder i en virksomhed, der er medlem af FRI, kan du få dit eget login. Du skal bare bruge din (firma)mailadresse og vælge dit login.
Din mailadresse er oprettet i vores system, hvis du modtager FRI’s nyhedsmail eller tidligere har registreret dig. Hvis du ikke kan huske login, så klik på glemt password og skriv din firmamailadresse, så modtager en mail, hvor du bliver bedt om at oprette nyt password. Bemærk dette password skal være på mindst 8 tegn. Hvis du ikke modtager mail, er den måske landet i dit spamfilter. Hvis du stadig ikke har modtaget, så kontakt os, så sørger vi for at du får et.
Hvis du endnu ikke er oprettet, så klik på Opret ny bruger og udfyld skabelonen. Så opretter vi dig, og du får en besked fra os senest næste arbejdsdag.
Skulle login drille, så tag endelig fat i os på fri@frinet.dk eller telefon +45 3525 3737.
Når du er logget ind, kan du benytte alle de medlemsservices, som FRI tilbyder. Vil du have inspiration, så er der et par eksempler her: